Українська нація

працюємо для вас...

Українська нація | Українська нація
Контекстна реклама

Контекстна реклама - це реклама, яка оформляється у вигляді оголошень на сторінках веб-ресурвов. Ці оголошення публікуються тільки на тих ресурсах, тематика відповідає відповідає тексту оголошення. Також ці оголошення видаються користувачеві, коли він вводить в рядку пошукової системи ті словосполучення, які міститися в контекстній рекламі.

Контекстна реклама представляє особливий інтерес для тих рекламодавців, які прагнуть в ході рекламної кампанії досягти не підвищення рейтингу і поліпшення іміджу фірми, а конкретних продажів.

Контекстна реклама практично не робить негативного психологічного впливу на відвідувача ресурсу. Тому вона сприймається більшістю користувачів інтернету абсолютно адекватно. За контекстним оголошенням може переходити велику кількість респондентів, якщо вони відповідають їхнім запитам.

Розміщення контекстної реклами відбувається за допомогою спеціальних сервісів, серед яких найбільш великими є такі, як yandex, begun і google. Для того, щоб розмістити своє оголошення в цих сервісах, вам достатньо зареєструватися там як рекламодавця. Вони, як правило, надають своїм клієнтам і таку послугу, як допомога в складанні рекламних оголошень з використанням найбільш популярних пошукових запитів. Грамотно складений контекст оголошення для реклами - це запорука успіху рекламної компанії. Текст буде впливати на кількість видачі вашого оголошення в результаті пошуку інформації потенційними споживачами.

В результаті грамотно проведеної рекламної кампанії за допомогою мережі інтернет рівень продажів може зрости в кілька разів. Кількість переглядів таких оголошень практично не обмежена.

Оплата контекстної реклами в більшій частині відбувається з розрахунку за клік по оголошенню. Це є основною перевагою даного виду реклами - ви платите тільки за реально прийшли на ваш ресурс відвідувачів. Вартість кліка в різних системах відрізняється, але не істотно. Ціна за клік залежить від популярності. Є дорогі запити, які можуть коштувати близько 1 долара за клік. А є такі запити, перехід за якими становить 10 - 15 копійок.

Ефективність контекстної реклами оцінюється за відсотком конвертації кліків в реальних клієнтів і становить, в середньому, 3 - 5%. Виходячи з цього, можна розрахувати приблизний обсяг рекламного бюджету і ступінь віддачі від вкладених в контекстну рекламу грошей.

Як уже говорилося, вартість кліків в контекстній рекламі залежить від популярності запиту, адже в деяких випадках вартість кліка може досягати до 5-30 $. Найбільший вплив на ціноутворення надає принцип аукціону. Справа в тому, що більшість сайтів при демонстрації контексту показує своїм відвідувачам тільки перші 3-4 оголошення. На перші місця потрапляють оголошення тих рекламодавців, які виставили найбільшу вартість за клік по своєму оголошенню. Тому якщо є необхідність отримувати негайну віддачу, доведеться підвищувати ставки за свої кліки.

Ще одним плюсом контекстної реклами є те обставина, що за допомогою певних дій ви можете управляти вартістю кліка по вашому рекламному оголошенню. Робиться це досить просто. Припустимо, є два схожих за тематикою запиту. Тільки різниця в їх вартості розрізняється в кілька разів. Їхня відмінність полягає в тому, що один запит називається купити, а другий подивитися. Якщо ви впевнені в тому, що на вашому ресурсі міститися якісні продають матеріали, які здатні чинити психологічний вплив на потенційного покупця і переконати його в тому, що необхідно натиснути на кнопку "замовити", то ви цілком можете вибрати і дешевший запит зі словом подивитися . Адже для вас найважливіше в контекстній рекламі - це залучення цільової аудиторії на свій сайт. І яка різниця, по якому запиту потенційний клієнт прийде до вас.

Знаючи такі невеликі тонкощі організації рекламної кампанії за допомогою контекстної реклами, ви зможете одержати досить велику аудиторію при мінімальних витратах.

Основним недоліком контекстної реклами є висока конкуренція рекламодавців в боротьбі за цільову аудиторію. Справа в тому, що поряд з вашим рекламним оголошенням, відвідувач побачить ще кілька практично таких же рекламних послань. На яке з них відвідувач вирішить клікнути мишкою - це питання. Оцінка ефективності розміщення контекстної реклами можлива за допомогою CTR. Чим вище показник CTR, тим вище ефективність розміщення вашого оголошення. Але, варто зазначити, що в контекстній рекламі вирішальне значення має не дизайн оголошення і не вибір рекламного майданчика. Найголовніше в контекстній рекламі - це грамотне складання оголошення. Необхідно за допомогою декількох фраз не тільки привернути увагу потенційних клієнтів, але і спровокувати у них відповідну реакцію.

Рекламне оголошення повинне відповідати декільком вимогам. По-перше, воно повинно містити в собі популярний тематичний пошуковий запит, по-друге, мати інтригуючими властивостями. І зверніть увагу, що не варто намагатися за допомогою короткого рекламного оголошення продати сам товар. За допомогою контекстної реклами необхідно продати можливість придбати товар або послугу саме на вашому ресурсі. По-третє, рекламне оголошення, розміщене в контексті повинно відрізнятися від інших, розміщених поряд. Для цього необхідно використовувати деякі прийоми, якими досконало володіють фахівці, що працюють в рекламних агентствах.

Дотримуючись цих умов, є всі шанси домогтися успіху при проведенні рекламної кампанії за допомогою контекстної реклами. При оцінці результатів необхідно об'єктивно підходити до показників CTR. У першу чергу слід звертати увагу на ті показники, які здаються великими. Це може бути результатом накрутки показника. Це відбувається тоді, коли власник рекламної площадки сам періодично клацає по контекстним оголошенням, розміщеним на його сайті. Визначити це нескладно, достатньо всього лише провести аналіз аудиторії, яка перейшла з цього сайту. Якщо більшість відвідувачів не затримуються на вашому сайті більше кількох секунд і не відвідують інших сторінок сторінок, окрім головної, то можна з упевненістю сказати, що має місце накрутка CTR.

 


 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Реклама

На даний момент 79 гостей на сайті

Каталог статтей

Українська нація © 2011-2018