Українська нація

працюємо для вас...

Українська нація | Українська нація
Як грати в покер?

Покер - найпоширеніша гра в сучасному світі. Як вважають історики, виникла в США не пізніше 1835 Гра Брег була безпосереднім попередником покеру, але покер увібрав в себе елементи багатьох інших ігор. Є підстави вважати, що назва гри походить від англійського слова «покет» - кишеня.  

Існує безліч різновидів покеру, але, з практичної точки зору, їх можна об'єднати в дві групи: (1) дроу покер, або закритий покер, в якому всі карти на руках гравців приховані від їхніх суперників до розкриття карт, і (2) стад покер , або відкритий покер, в якому деякі з карт у грі відкриті для очей гравців.

Загальні правила гри в покер

У покер зазвичай грають колодою в 52 карти, у деяких різновидах гри до цих карт додаються джокери і так звані «дикі» карти. Іноді ж з колоди видаляються деякі молодші карти, такі, як двійки і трійки. У покері кожен грає за себе, немає мови ні про яке партнерство.

Колода. Набір з чотирьох мастей, по 13 карт в кожній; ніяка з мастей не має переваг перед іншими. Найстаршій картою вважається туз. Потім у спадному порядку старшинства йдуть: король, дама, валет, десятка, дев'ятка і так далі, аж до двійки. Але в деяких комбінаціях туз може виявитися як самої старшої картою, так і самої молодшої. Так, в групі з десятки, валета, пані, короля і туза туз буде самою старшою картою, а в групі з туза, двійки, трійки, четвірки і п'ятірки туз буде наймолодшою ​​картою.

Мета гри полягає в боротьбі за банк. Виграє той гравець, у якого на момент розкриття карт на руках виявляється їх сама старша комбінація.

Ранжир комбінацій карт. Правила гри виділяють особливо деякі комбінації карт і призначають цим комбінаціям ранг старшинства. Наведемо, в спадному порядку старшинства, назви комбінацій.

Ранг 1 (вищий), «роял флеш»: п'ять старших карт-небудь однієї масті, а саме: туз-король-дама-валет-десятка.

Ранг 2, «стрейт флеш»: послідовність з п'яти карт однієї і тієї ж масті, наприклад: десятка-дев'ятка-вісімка-сімка-шістка, все піки. Конкретно даний флеш називається «десятка старша». Якщо в грі склалися, у суперників на руках, флеши такого роду, то виграє флеш більшого гідності; зрозуміло, що «десятка старша» вище «дев'ятки старшої».

Ранг 3, «четвірка»: чотири карти однієї і тієї ж деномінації і ще якась карта, наприклад, туз-туз-туз-туз-двійка. Додаткова карта не впливає на ранг флеша.

Ранг 4, «фул хауз» («фул»): три карти одного рангу і дві карти теж одного рангу, тобто «трійка» і «двійка».

Ранг 5, «флеш»: будь-які п'ять карт однієї масті.

Ранг 6, «стріт»: послідовність з п'яти карт різної масті, наприклад: трійка-четвірка-п'ятірка-шістка-сімка.

Ранг 7, «трійка»: три карти одного рангу і дві непарних карти.

Ранг 8, «дві пари»: дві карти одного рангу, ще дві карти одного рангу і одна будь-яка карта, наприклад: десятка, десятка, п'ятірка, п'ятірка, четвірка. Конкретно, цей варіант називається «старші десятки».

Ранг 9, «пара»: дві карти одного рангу, три інші - розрізнені.

Ранг 10, «старша карта»: п'ять різних карт, які не підпадають ні під одну з названих комбінацій, наприклад: туз, десятка, сімка, п'ятірка, трійка - різної масті. Конкретно такий варіант називається «старша туз».

«Дикі» карти. «Дикої» називають карту, яка може служити представником будь-якої карти, незалежно від масті і деномінації, і навіть дублювати яку-небудь з карт на руках грає. Ось деякі способи введення в гру «диких» карт. 1. У колоду з 52 карт додають одного-двох джокерів. 2. Двійки настільки ж популярні в якості «диких» карт, як і джокери. 3. Іноді «дикими» картами призначають трійки. 4. «Дикими» картами можна оголосити «однооких» валетів, валетів «з вусами» і навіть «королів-в-профіль». Нижче наводиться таблиця старшинства комбінацій в покері з «дикими» картами. (Ранг 1 - найстарший, ранг 12 - самий молодший.)

1. «П'ять рівних» (по номінації)

2. «Роял флеш»

3. «Стрейт флеш»

4. «Чотири рівних» («четвірка»)

5. «Фул хаус»

6. «Два туза»

7. «Флеш»

8. «Стріт»

9. «Троє рівних» («трійка»)

10. «Дві пари»

11. «Пара»

12. «Старша карта» (ця комбінація допустима лише в тому випадку, коли ні в кого з гравців немає на руках «дикої» карти).

Дроу покер

Основні правила гри в дроу покер

Грають повної колодою в 52 карти. Оптимальне число граючих - від п'яти до семи. Можуть грати десять людей. Старшинство карт звичайне: туз - найстарша карта в масті, двійка - наймолодша. Масті між собою рівні. Здає визначається за жеребом. Він, на рівних з іншими, бере участь в грі.

Мета гри у кожного з її учасників - зібрати до моменту розкриття карт найкращу комбінацію з п'яти карт. Гравець, який зібрав найкращу комбінацію з тих, що були названі вище, оголошується переможцем і забирає банк.

Гра починається після того, як гравець зліва від здає зробить обумовлену раніше ставку. Гравець зліва від нього може збільшити ставку вдвічі.

Після цього кожному з гравців здається п'ять карт (по одній). До здає приходить остання карта. Решта карт він кладе вперед собою - для подальшого користування.

Привілей почати гру дана «лідеру» - сидить зліва від здає. Подивившись свої карти, він вирішує, як йому діяти. Він може відкрити гру, зробивши ставку, а може перепаснуть цю можливість наступного по колу гравцеві. Швидше за все він так і зробить, якщо у нього на руках немає пари валетів або карт вище.

Кожен черговий гравець, подивившись свої карти, вирішує, чи бере участь він в подальшій грі чи ні. Якщо він вирішує не грати, то кладе свої карти на середину столу сорочкою вгору. Якщо він вирішує грати, то робить ставку. Так само роблять і інші гравці. Вони або кладуть карти на стіл, сорочкою вгору, або подвоюють останню ставку - до тих пір, поки не буде досягнута максимальна, обумовлена ​​до гри, ставка.

Після того, як будуть зроблені ставки, гравець ліворуч від здає першим отримує можливість поліпшити свої карти, обмінюючи їх. Здає запитує кожного гравця по черзі, скільки карт він хоче обміняти на карти з талона. Почекавши, коли гравець скине названу кількість карт, він дає йому можливість витягти («дроу») з талона (залишку колоди) стільки ж карт натомість. Зазвичай міняють від однієї до трьох карт. Звичайно ж, гравець може відмовитися від обміну.

Гра продовжується до тих пір, поки не припиниться підвищення ставок, після чого всі гравці відкривають свої карти і виграє той, у кого підібралася сама старша комбінація. Якщо перед цим один з гравців підвищив ставку, а інші цього не зробили, то цей гравець забирає весь банк, не показуючи своїх карт іншим.

При грі в покер дроу важливо пам'ятати про шанси поліпшити карти на руках.

Стад покер

Це самий динамічний покер. Цей варіант покеру воліють іншим, коли грають на гроші. Оскільки тут може бути до п'яти кіл торгів, то в банку накопичується велика сума ставок. Особливістю гри є те, що деякі карти здають горілиць, а деякі - обличчям вниз.

Правила гри в стад покер

У грі використовується стандартна колода в 52 карти. Гравців може бути від 2 до 10; найкраще грати семеро.

Мета гри полягає в тому, щоб зібрати комбінацію карт, яка буде краще, ніж у інших гравців.

Здає кожному гравцеві здає по карті, повернутою обличчям вниз, ця карта називається «темної», потім він здає кожному гравцеві по другій карті, горілиць. Кладе колоду перед собою, обличчям вниз. Кожен з гравців стежить за тим, щоб ніхто з противників не підгледів його «темну» карту. Це єдина карта в стад покер, яку кожен приховує від інших; від її рангу залежить результат гри. Всяку іншу карту, що лежить горілиць, прийнято називати «ап-картою».

Кожен гравець, потай від інших, знайомиться зі своєю «дірявим» картою. Настає перше коло торгів, тобто оголошення ставок і внесення їх до банку. Гравець, у якого «ап-карта» старше, ніж у інших, має оголосити початкову ставку і внести її в банк. Це може бути заздалегідь обумовлене сума або інша сума, в розумних межах. Іноді гру починають по наймолодшій «ап-картці». Якщо у якихось гравців ці карти виявляться одного старшинства, то першим повинен відкривати гру той з них, який сидить ближче до здає, ліворуч. Цей гравець, а слідом за ним і інші роблять ставки. Кожен з них може вчинити так. 1. Гравець відмовляється від подальшої гри, позначаючи це тим, що говорить «аут» і кладе свої обидві карти на місце для «звалища». 2. Гравець приймає названу ставку, каже «я граю» і вносить в банк суму, рівну названої. 3. Гравець оголошує підвищення ставки і вносить в банк суму, названу попереднім гравцем, а також надбавку до неї. Так продовжується до тих пір, поки не складеться одна з наступних ситуацій.

а) У грі залишається лише один гравець. Він забирає банк і може не показувати іншим свою «темну» карту.

б) У грі залишаються два або більше гравців, які зробили, з урахуванням підвищення ставок, по однаковій сумі в банк. Гравців, що залишилися в грі, прийнято називати «активними». Якщо гра триває, то здає роздає активним гравцям ще по карті, горілиць (третя карта). Але тепер здає вже не тримає залишилася колоду в руці, він повинен покласти її на стіл, а для продовження роздачі повинен знімати з неї чергову верхню карту. Таке правило роздачі карт настійно рекомендується, бо воно зменшує помилки здає і всяке шахрайство при роздачі карт.

Настає друге коло торгів. Гравець із самою старшою «ап-карткою» може діяти наступним чином. 1. Він виходить з гри: каже «аут» і скидає свої карти в «звалище». 2. Він каже «чек» і це значить, що він хоче залишитися в грі, хоч і не підвищує ставку. 3. Він оголошує підвищення ставки і вносить в банк додаткову суму.

Якщо ставка не була підвищена, то право продовжувати гру переходить до наступного гравця. Процедура триває до тих пір, поки в грі не залишиться кілька «активних» гравців з однаковими сумами ставок у банку. Здає здає кожному гравцеві по картці, обличчям вгору (четверта карта у них на руках). Знову кожен з гравців може надійти одним з трьох способів. 1. Він виходить з гри, скинувши три своїх «ап-карти» в «звалище». 2. Він залишається в грі, погодившись зі ставкою попереднього гравця і доповнивши свою суму ставки в банку. 3. Він оголошує підвищення ставки і вносить в банк додаткову суму. Процедура триває до тих пір, поки в грі не залишиться кілька «активних» гравців з однаковими ставками в банку. Здає роздає їм по карті, обличчям вниз (п'ята карта у них на руках).

Настає останнє коло торгів; він схожий на попередні, тільки після закінчення торгів гравці відкривають свої «темні» карти і по самій старшій комбінації на руках визначається переможець. Він забирає банк.


 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Реклама

На даний момент 11 гостей на сайті

Українська нація © 2011-2018